Edelliseen tekstiini viitaten olen miettinyt kaikkea sitä mitä kirjoitin negatiivisuudestani, niin nyt yön yli asiaa mietittyäni olen todellakin päättänyt muuttaa asiat. Mä aion olla jatkossa kiitollinen ihan kaikesta mitä mun ympärillä tapahtuu ja kaikki mitä koen ja kaikki ihmiset ketkä tapaan, niin aion olla erittäin kiitollinen. Mä aion olla kiitollinen kaikesta mikä liittyy myös mun menneisyyteen. Mä voin tehdä itse sen valinnan, ja niin teenkin, mä valitsen kiitollisuuden ja sen, että aion tosissani rakastaa kaikkea sitä mitä mä näen mun ympärilläni. Mä oikeasti tunnen sen jo nytkin. Mä tunnen rakkauden ihan vain koska aloitin aamuni sillä, että mä etsin kaikesta kiitollisuudenaiheota.

Mä olen kiitollinen kaikista ihanista ihmisistä ympärilläni. Mä en tajua, mutta tuntuu, että tutustun koko aika aivan uskomattoman hienoihin ihmisiin, siis ihan jatkuvasti. Mä olen kiitollinen mun terveydestä. Mulla ei ole mitään ongelmia fyysisen kuntoni kanssa, ei mitään kolotuksia, ei stressiä sen suhteen, ei ylipainoa. Olen jopa omaan silmääni suhteellisen kaunis tyttö. Olen oikeasti kiitollinen siitä kaikesta, ihan mahtavaa. Mä olen kiitollinen kaikesta rahasta mikä on tililläni ja siitä ttei mun tarvitse stressata sen suhteen. Erityiskiitos isälleni, joka on antanut minulle ihan liikaa rahaa ja kuinka voin oikeasti kiittää siitä? Siis miten ihminen voi olla niin epäitsekäs, että antaa lähes omaisuutensa lapsillensa? Olen kiitollinen omasta ihanasta kodistani(joka sijaitsee mitä ihanimmalla paikalla kauniine maisemineen). Tätä parempaa asuntoa en voisi kuvitella ensikodikseni. Olen kiitollinen ihanista tavaroistani, vaatteistani. Minulla on ruokaa jääkaapissa tarpeeksi. Minulla on oikeasti ihan kaikkea mitä tarvitsen. Tai siis tätä listaahan nyt voisi jatkaa ihan loputtomiin kaikkia pikkujuttuja myöten ja niin aion tehdäkin, mutta mielessäni. Tosin olen aina ollut luonteeltani sellainen, että haen kaikista asioista hyviä puolia, niin ihmisistä kuin asioistakin. Harvemmin tapaa edes rumia ihmisiä, sillä näen kaikissa jotain kaunista, ihan oikeasti. Mutta nyt lisään listaani vielä yhden asian. Alan näkemään itseni myös ainutlaatuisena, erityisenä, joka vaatii aina ja kaikilta erityiskohtelua, kuten meistä jokainen. Mä olen kaunis, todella kaunis. Mä katson muiden tekemisiä hyvin villaisella, joten aion katsoa omianikin. Luin jotain kirjaa missä terapeutti(kirjoittaja) kehoitti kaikkia potilaitaan kohtelemaan itseänsä kuin kaksi vuotiasta lasta. Eli ennen kaikkea kaikkea käytöstä ja tekemistä katsotaan ymmärtäen. Jos kaksi vuotias itkee ja huutaa, niin se on okei, sehän on vasta lapsi. Niin saan minäkin itkeä ja huutaa jos siltä tuntuu.

Ja olen edelleen kiitollinen kaikista miehistä keitä olen tavannut elämäni varrella, sillä ilman heitä en olisi se kuka olen nykyisin. Toni oli ensimmäiseni lähestulkoon kaikessa, joten olen hänelle todella kiitollinen kaikesta siitä mitä muutoksia hän sai aikaan minussa. Ennen hänen tapaamistaan olin tyttö, joka ei uskonut lainkaan itseensä, ei uskonut siihen, että kukaan mies voisi edes vilkaista tai haluta minua. Sen ihminen tapaaminen muutti kuitenkin lähestulkoon kaiken minussa. Mä olin yhtäkkiä kaunis ja haluttava. Mä olin ihana. Ja olen edelleen ihana, mutta se mies sai mun silmät aukeamaan. Mä olen hiton kaunis.

Nämä mun ajatukset lähtivät hyvin pitkälti Rhonda Byrnen kirjasta "The secret, the power". Tavallaan totaalista hömppää, mutta kun ottaa oikeat asiat irti kirjasta, niin se todellakin toimii. Varsinkin tuo kiitollisuusjuttu. Silloin kun on kiitollinen kaikesta, niin saa vain enemmän. Silloin kun on kiitollinen, niin antaa rakkautta. Kaikkiasiat vain loksahtavat paikoilleen. Se on niin totta.

Ja ihan näin loppuun, niin haluan vielä lisätä yhden lauseen, joka kolahti minuun aika vahvasti.

Jokainen pikkutyttö tarvitsee äidin, joka on hulluna heihin.

Mun mielestä toi oli vain jotenkin ihanasti sanottu. Jokainen pikkutyttö tosiaan(kuten pikkupoikakin) tarvitsee äidin, joka pitää lapsensa kaikkea tekemistä upeana ja ihmeellisenä. Olla sillä tavalla hulluna. Nähdä oma lapsi erityisenä, lahjana joltain suuremmalta.