Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?

Mä uskon ja olen aina uskonut. Tai oikeastaan paremmin sanottuna mä uskon siihen, että tiedän milloin potentiaalinen kumppaniehdokas on edessäni. Se ei ole riippuvainen ulkonäöstä, enemmänkin olemuksesta.
Mä koin eilen pitkästä aikaa tälläiasen hyvän tunteen, viimeksi taisin kokea saman tunteen Tonin tavatessani. Mä en vain pysty selittämään sitä tunnetta, mutta siinä oli vain sitä jotain. Mä olin normaaliin tapaani salilla tekemässä salitreeniä, kunnes näin tämän ihmisen. Ohitseni käveli juuri unelmieni mies, joka katsoi minua suoraan silmiin ja hymyili! Sillä oli ihan uskomaton kroppa, juuri sellainen millainen miehellä tulee olla. Mä vain tuijotin sitä miestä. Vähän ajan päästä tää mies tuleekin kysymään multa voisiko tehdä liikkeet sarjojeni välissä. Menin hiukan häkellyksiin, mutta sain peiteltyä häkellykseni(toivottavasti) ja annoin miehen tehdä oman sarjansa. Kuka toi mies oli?! Tämän jälkeen silmäpeliä jatkui kiitettävästi ja tuntui, että hän tuli kaikkialle minne minäkin menin. Wow, siinä miehessä oli sitä jotain todellakin. Hän lähti jopa samaan aikaan kanssani pois salilta ja siinäkin katsoi pitkäääään silmiin ja hymyili, sellainen flirttaileva hymy. Oih, mä menetin sydämeni. Näenkö mä tätä miestä enää ikinä?

Tämä on erittäin positiivinen juttu, että mä alan näkemään potentiaalisia miesehdokkaita. Mä en enää vertaa kaikkia Toniin! Tai oikeastaan olen tavannut nyt kaksi superhottista miestä ketkä voisin ottaa vaikka tältä istumalta itselleni! Molemmat käyvät siis salilla hyvin ahkeraan. Mä jotenkin tiesin tän sydämessäni. Jonain päivänä mä olen yli. Jonain päivänä mä alan näkemään puut metsältä. Jonain päivänä mä taas koen kiinnostusta muihin miehiin kuin siihen yhteen. Tää on se päivä. Tästä alkoi uusi elämä! Mulla on hiton hyvä olo yksin. Kuten olen jossain aiemmassa blogitekstissäni todennut, niin mulla menee tasan 3kk aina, että unohdan ihmisen. Nyt on mennyt kaksi kuukautta ja pari viikkoa. Mä olen ylpeä itsestäni. Elämä vaan jotenkin onnistuu aina menemään hyvin, loppujen lopuksi. Mä alan hymyilemään jälleen ja mussa on intoa. Mä muutan syksyllä omilleni, mulla on mahdollisesti uusi työpaikka, mun sosiaalinen elämä tulee olemaan jotain niin erilaista mitä en koskaan ennen edes osannut aavistella. Musta tuntuu vaan niin hyvältä. Ensi viikolla on uuden asunnon näyttö.
Oikeesti, elämä on ihan mielettömän jännittävää ja musta tuntuu, että nyt vasta elämä alkaa oikeasti.



Et tarvitse elämääsi ihmistä, joka ei
kykene tukemaan sinua tai
kommunikoimaan kanssasi tai
hyväksymään sinua sellaisena kuin olet.

Unohda ex ja keskity itseesi.

Katso tulevaisuuten ja näe siellä itsesi
tekemässä asioita joista olet aina unelmoinut,
tuntemaan tunteita joista haaveilet ja
saamaan kunnioitusta, tukea ja hyväksyntää jonka ansaitset.
Pidä ne mielessäsi ja tee työtä ja toimi ainoastaan niiden tavoittamiseksi. Olet oikealla tiellä kun olet irrottautunut epätyydyttävästä suhteesta.

Älä suostu tekemään mitään mikä tuntuu epätyydyttävältä. Ansaitset olla elämässäsi onnellinen.


Voit yrittää katsoa itseäsi, elämääsi, tekojasi ja valintojasi mahdollisimman totuudenmukaisesti, mitkä ovat olleet esimerkiksi todelliset motiivisi luottaa valehtelevaan, sinua hyväksikäyttävään ja dominoivaan ihmiseen? Mitä olet oikein kuvitellut? Ja miksi? Yritä tunnistaa harhaluulosi ja kuvitelmasi ja ottaa niistä opiksesi.Elämän tarkoitus on kasvu ja kehitys.

Jokainen ihmissuhteemme opettaa meille jotain uutta itsestämme ja ne kasvattavat meitä ihmisenä kokonaisemmiksi.

Et voi menettää mitään mikä on sinulle todella tarkoitettu.

Rakkaus ei ole negatiivinen tunne, jos niin on päässyt käymään tiedät että se ei ole rakkautta. ( saattoi olla esimerkiksi henkilökohtaisen vallan-, omistamisen-, hoivan-, statuksen-tai hoivatuksitulemis tarpeen tyydyttämistä, jossa petyttiin)

Voi olla että rakastamasi ihminen ei ollut valmis ja kykenevä suhteeseen kanssasi.Ymmärrä päästää irti. Omistamisen halu ei ole rakkautta. Voit rakastaa toista vaikka suhhde ei jatkukkaan.

Päätä jatkaa elämääsi kunnes sinulle oikea todellinen rakkaus löytyy.

Pidä huolta itsestäsi ja vain itsestäsi.
Sinussa ei ole kertakaikkiaan mitään vikaa.
Luota siihen että tämäkin kokemus vain valmistaaa sinua johonki parempaan. Valise tietoisesti nähdä ja etsiä vain positiivset asiat joita elämä sinulle valmistelee ja tarjoaa . Uskalla ottaa ne vastaan!



Rakasta ja huolehdi aina ensisijaisesti itseäsi.Tavoittele elämässä vain sellaisia asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi. Kieltäydy johdonmukaisesti kaikesta muusta. Tue itseäsi.Tee valintoja jotka vievät sinua paremmin kohti unelmaasi.Kunnioita itseäsi ja elämääsi. Arvosta tämänhetkistä tilannettasi ja luota siihen että olet matkalla kohti seuraavaa elämänvaihetta roimasti viisaampana.


Rakasta ja huolehdi aina ensisijaisesti itseäsi. Vain silloin pystyt rakastamaan myös muita ja muut sinua.

Muista aina esittää toiveesi mahdollisimman selkeästi.Ääneen. Muille ja itsellesi. Mitään ei saa jos ei älyä pyytää. Älä tyydy mihinkään muuhun kuin siihen mitä todella haluat.