Mistä sitä tietää tehneensä oikean ratkaisun? Mistä voin tietää valitsinko nyt oikein?

Mä en voinut jatkaa suhdettani J:n kanssa - se vasta olisi ollut väärin, jos olisin jatkanut suhdetta. Mulla oli älyttömän hyvä olla J:n lähellä, oli ihana suudella hänen kanssaan, ihana vain jutella hassuja, ihana käpertyä hänen kainaloonsa ja rakastella monet monet kerrat. Mutta kuten monesti muulloinkin, mä en vaan tuntenut sen syvempiä tunteita tätä ihmistä kohtaan. Se olisi ollut väärin olla hänen kanssaan ja antaa hänen tykätä minusta enemmän kuin minä hänestä. Mä en vain kokenut sitä ihastumisen tunnetta, mikä on mielestäni välttämätöntä jos tahdon jotain vakavempaa jonkun henkilön kanssa. Ja kuulostan nyt hirveän pinnalliselta, mutta en viehättynyt hänen ulkonäöstäänkään niin paljon kuin minun kuuluisi jos alan suhteeseen.
Mä tahdon edelleen uskoa siihen, että on olemassa vielä joku mies, joka saa sydämeni muljahtamaan ympäri ja jonka jokainen kosketus ja jokainen kats saa mun mielen sekoamaan täydellisesti. Tahdon seota sanoissani kun katson tätä miestä silmiin, tahdon pakahtua onnesta kun saan olla tämän miehen kanssa, tahdon hyppiä ja kirkua kuin pikkutyttö kun hän pyytää minut luokseen - mä tahdon ihastua ihan tosissani! Mä olen kokenut muutamien ihmisten kanssa tätä samaa ja tahdon edelleen uskoa siihen, että se ei ole kohdaltani vielä ohitseni. Suhde J:n kanssa opettikin sen, että en ala tästä lähtien leikkimään muiden tunteilla. Mä tiedän sen melkein heti onko siitä toisesta potentiaaliseksi kumppaniksi vai ei ja mun vain pitää luottaa siihen tunteeseen. Mua ei haittaa, vaikka toinenkin töppäilisi sanoissaan ja ties mitä, mutta se mun oma tunne on tärkein. Mun pitää tahtoa oikeesti tutustua siihen ihmiseen. Mun pitää oikeesti haluta haluamalla sitä toista ihmistä. Ja siten, että teen kaikkeni, jotta saan olla tämän ihastukseni kanssa.
Mä en vaadi liikoja - vaadin vain monessa suhteessa samankaltaisuutta itseni kanssa ja treenaus on yksi iso osaa sitä ja sellainen tietynlainen kurinalaisuus ja kunnianhimo. Mä vain tahdon hyvännäköisen miehen(ja mulla on kuitenkin suhteellisen laaja käsite hyvännäkösyydestä). Mä tahdon tuntea sitä jotain.
 
J kohteli minua erittäin hyvin ja ainakin opin sen, että minä todellakin vaadin mieheltä sitä, että tahtoo tehdä asioita minun kanssani. Tahtoo suunnitella tulevaisuutta kanssani, vie minut eri paikkoihin, tekee mulle ruokaa, on valmis aina näkemään.
 
Mä tapaan tästä lähtien miehiä, jotka koen oikeasti alusta alkaen kiinnostavina.