Mä olen huomannut erään hienon asian - mä olen ihan mielettömän kaunis kaikin puolin.

Mulla on just sellainen vartalo mistä en voisi olla enempää tyytyväisempi.

Mä olen kasvoista todella kaunis.

Mä arvostan älyttömästi mun ajatuksia ja omaa maailmankuvaani. Mä olen monesti huomannut, että jos puheessani vähättelen itseäni, niin pyrin mahdollisimman nopeasti korjaamaan sen, koska mielestäni siihen ei ole koskaan todellista syytä tai tarvetta. Mä arvostan itsessäni älyttömästi pyrkimystäni positiivisuuteen ja yleiseen henkiseen tasapainoon, sellaiseen sisäiseen hallinnantunteeseen. Mä tahdon jatkuvasti kehittää itseäni, jotta olisin parempi ihminen. Tahdon jatkuvasti oppia uutta. Tahdon ymmärtää muita paremmin ja olla parempi tytär/ystävä/työntekijä/tuttava jne. Mä otan kaiken vastuun teoistani.

Se on vain mahtava fiilis katsoa itseänsä peilistä ja huomaa, että tekee just sitä mikä on oikein ja on just sellainen niin kuin tahtoo olla. On vain todella tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä on ja mitä on annettu ja kehittää niitä.

Ja muistaa sanoa aina Kiitos. Aina. Kaikesta. Kiitos.