Mistä sen voi tietää milloin mies on tosissaan kanssasi?

Mistä sen voi tietää milloin mies tarkoittaa sitä mitä sanoo sinulle eikä vain lirkuttele kaikkea kaunista, jotta saisi kellistettyä sinut sänkyynsä?

Mä olen tavannut erittäin miellyttävän miehen, joka saa minussa hassuja tuntemuksia aikaiseksi. Toisaalta kuitenkin pelkään hyvin paljon sitä, että mies tahtoo vain leikkiä kustannuksellani ja päästä pöksyihini keinolla millä hyvänsä, jotta voi siirtyä taas seuraavaan tyttöön. Muttä miksi pelätä asioita mitä ei ole vielä tapahtunut? Tai miksi olettaa aina pahinta? Mutta niin minä silti teen! Ehkä mun on vain nyt syytä rentoutua ja nauttia tästä tämän upean miehen tuomasta seurasta ja olla ihan mahtavinta seuraa, sillä niinhän minä olen! Ja olla stressaamatta ihan kaikkea mitä jos-tyyliin.

Nyt minä päätän olla stressaamatta turhista ja huolestua asioista sitten kun on syytä siihen. Mä olen erittäin onnellinen siitä, että sain tavata noinkin upean ja mahtavan persoonan ja viettää hänen kanssaan ihan mielettömän mahtavan illan ja yön. Jos meille ei tule jatkoa, niin minä hyväksyn sen ja olen onnellinen omana itsenäni ja olen taas oppinut jotain uutta ja hienoa ihmissuhteista. Oikeastaan tämän miehen tavattuani minulle tuli sellainen tunne, että voisin tahtoa perheen itselleni. Upean talon, upean sisustuksen, ihanan ja mahtavan miehen, upeat ja ihanat lapset. Ja siten, että lapsista varttuisi itsenäisiä ja vahvoja persoonia, sillä antaisin heille turvallisen kodin kasvaa ja toteuttaa itseänsä. Tämä voi kuulostaa hiukan hassulta, mutta tahtoisin laittaa lasteni piirrustuksia kehyksiin ympäri taloa. Tahtoisin, että perheemme jääkaapin ovi olisi vuorattu lasteni piirrustuksilla, siinä olisi myös viikon kalenteri, siivousvuorot perheenjäsenille. Meidän perhe pitäisi yhtä ja viettäisimme yhdessä laatuaikaa niin usein kuin vain mahdollista. Kävisimme ulkona syömässä, lähtisimme ulos kävelylle perheenä. Minä kävelisin mieheni kanssa käsikädessä ja voisimme yhdessä ihailla kuinka ihania lapsia meillä olisikaan, kun katselisimme heidän leikkejään. Keskustelisimme myös ihan kaikesta, ei olisi asiaa mistä perheessämme ei keskusteltaisi. Toivottaisin myös lasteni ystävät meille aina tervetulleiksi, paitsi silloin kun tahtoisimme viettää perheen kesken laatuaikaa. Minä olisin kodin henki ja siivoaisin ja pitäisin huolta yleisestä puhtaudesta perheemme kodissa. Lapset saisivat siivota itse omat sotkunsa huoneistansa, mutta en ottaisi siitä liikaa stressiä vaan sulkisin mielummin lasten huoneiden ovet, jotta kaaos ei näkyisi minun silmiini asti. Minulla olisi aina aikaa lapsillemme. Minä auttaisin aina parhaani mukaan kaikissa ongelmissa mitä lapsille tulisi. En tietenkään antaisi valmiita vastauksia, lapset osaisivat sen itse, mutta olisin tukena ja turvana aina kuin se olisi tarpeen.

Minulla ja miehelläni olisi hyvä parisuhde ja vaalisimme sitä hyvin paljon. Kävisimme yhdessä syömässä ravintolassa, lapset olisivat tällöin esimerkiksi hoidossa jonkun turvallisen ihmisen luona tai kotona olisi joku muu ulkopuolinen aikuinen. Kävisimme mieheni kanssa ulkomaanmatkoilla kahdestaan esimerkiksi kerran vuodessa. Rakastelisimme aina kun vain se olisi mahdollista. Näyttäisimme rakkauttamme kaikkialla. Kehuisin miestäni ääneen, kun muita on paikalla tai vaikkei olisikaan. Voisin katsoa miestäni ylöspäin, samoin kuin mieheni minua. Toki me riitelisimme ja joskus hyvinkin paljon, mutta emme lasten nähden. Mielummin lähtisimme yhdessä ulos raittiiseen ilmaan selvittämään välejämme. Yhteisessä kodissamme olisi seinillä myös paljon tauluja, jotka kertoisivat rakkaudesta, Jeesuksesta ja Jumalasta.

Pitäisin myös huolta ulkonäöstäni ja kunnostani. Tahtoisin miellyttää miestäni myös makuuhuoneen puolella esimerkiksi seksikkäillä alusvaatteilla. Kävisin kuntoilemassa salilla ja lenkillä useamman kerran viikossa - vaikka aamu kuudelta jos se olisi tarpeen. Perheeseemme kuuluisi myös jokin lemmikkieläin, ehkäpä koira tai kani. Jossain vaiheessa tahtoisin myös toteuttaa yhden unelmistani ja hankkia vuokrahevosen itselleni, kuten joskus nuorempana minulla oli. Olisimme onnellinen perhe ja se näkyisi ulospäin. Tietysti olisi toivottavaa, että tulisimme taloudellisesti erittäin hyvin toimeen, mutta toki tulisimme vähemmälläkin toimeen. Olen aiemmin puhunut siitä, että tahtoisin asua vain ja ainoastaan kerrostalossa, niin nyt jokin on muuttunut - voin kuvitella itseni ja perheeni asumaan johonkin kauniiseen omakotitaloon tai rivitaloasuntoon.

Jokainen päivä olisi juhlaa ja oikeastaan niin se on nytkin. Kokeilen ja teen uutta. Arkeen saa spivasti juhlaa, kun vaihtaa esimerkiksi tavalliset juomalasit viinilaseihin. Ja muutenkin ympäröi itsensä kauneudella. Paljon kynttilöitä, kauniita kukkasia, erilaisia maukkaita ruokia. Kutsuu ystäviään kylään. Osallistuu erilaisiin toimintoihin, kuten vanhempainkerhoon ja on mukana päättämässä ja vaikuttamassa asioihin. Uskoo itseensä. Rakastaa. Nauraa. Nauttii elämästä.

Ja elää jokaisen päivän kuin se olisi viimeinen.